Tratamente naturiste pentru ten gras sau uscat

images

Tenul gras

Tenul gras este caracterizat de un aspect unsuros, cu puncte negre, cosuri. Acestea apar din cauza unei hipersecretii a glandelor sebacee care au o activitate mai intensa.

Se recomanda folosirea unor lotiuni si masti preparate din:

– suc proaspat facut din castraveti
– zeama de lamaie
– mar ras amestecat cu crema de curatare a fetei.
– albus de ou: un albus se bate spuma si se amesteca bine cu o lingurita de plante medicinale taiate marunt (de preferat tei); se adauga si putina zeama de lamaie
– masca pe baza de citrice: zeama de la grapefrut, portocala si lamaie amestecata cu miere.

Tenul uscat

Un ten uscat trebuie sa fie bine hidratat, pielea este subtire, delicata si cu pori mici.

Iti recomandam o masca pe baza de banana amestecata cu putina miere. Se formeaza o compozitie care trebuie sa o tii pe fata timp de 15 minute. De asemenea incearca sa folosesti creme hidratante sau masti pe baza de smanatana, iaurt si miere.

Indiferent de tenul pe care il ai nu uita de curatare, tonifiere si hidratare, 3 pasi care nu ar trebui sa lipseasca din procesul de ingrijire al tenului tau.

7 thoughts on “Tratamente naturiste pentru ten gras sau uscat

  1. Simplu si la indemana oricui, masca pentru ten uscat.
    Testam.
    Ce zici, ma intinereste cu doishpe ani? 😉
    Am yo un fix. :))))))))))))))

  2. soro…eu am ten mixt..cel mai ”nashpa” de intretinut…
    nicio crema, nu-i suficient de buna..
    mereu tre sa utilizez doua…una pt frunte, pometzi, barbie…alta pt conturul ochilor..
    astea, naturistele..sunt eficiente ”per ansamblu” 🙄
    sunt fan 😉

  3. ”obrazul bunicii” itzi spune ceva??
    crezi ca ele, foloseau creme?? l’oreal, vichy, garnier..bla bla bla???
    nu, soro…smantana, castravete, miere, ou, roshie, fructe..asta utilizau…shi aveau un teeeeeeeeeeeeeeen, mama, mama!!!

    iar pt par..foloseau gazul…adica, petrolul… shi..n’aveau fire albe prea multe nici la 70 de ani…eu sunt full de la 36… vopseaua, decolorarile, tratamentele..mi-au distrus podoaba capilara 😆
    incerc, barem…sa alternez cu cate ceva naturist..macar sa fiu impacata ca am incercat :)))

    ai vazut, ca pana shi coana lutzi, utiliza bere shi zeama de lamaie, pt a-shi mentzine buclele o saptamana :))))))))

  4. Ei, pe coana Lutzi chiar, nu mi-o da exemplu!
    Nici daca m-ar intineri cu cei doishpe ani, nu mi-as turna bere-n cap!
    Gaz, (petrol) da! pe vremea cand purtam codite…au existat si acele vremuri… 😉 il foloseam cu succes! Pe vremea aia, ma si spalam cu sapun de casa si ce par sanatos aveam…
    Din comoditate sa stii, ma dau si yo cu L’oreal si-am terminat povestea!
    Dar mi-ai dat ideea…voi experimenta. 🙂

  5. Eu am probleme cu tenul de foarte mult timp, si mereu am fost in cautare de o solutie, care sa fie eficienta. Intamplarea face sa ajung la doctor cu o problema, si cu ocazia aia am intrebat ce imi recomanda pentru o curatare buna a tenului in profunzime, de impuritati si de excesul de sebum.
    Doctorul mi-a dat un tratament natural, de curatare, tonifiere si hidratare pe baza de ulei 100% pur din arbore de ceai(tea tree oil) de la Thursday Plantation.
    Mi-a dat sa folosesc pentru curatarea tenului spuma naturala de spalat pe fata cu ulei din arbore de ceai si apoi sa folosesc lotiunea tonica naturala cu arbore de ceai si hamamelis.
    Dupa cele 2 produse, mi-a zis sa utilizez pentru hidratarea tenului Crema hidratanta naturala pentru fata cu arbore de ceai, ulei de macese si vitamina E.
    Sunt tare multumita de tratamentul care l-am inceput, m-am indragostit de aceste produse naturale. Tenul meu arata sa bine, iar problema cu controlul excesului de sebum s-a rezolvat.

Lasă un răspuns

