La munte…cu cortul…

Merita sa mai mergem la munte, cu cortul???
Ooooooooooo..da..va spun eu…
acest week-end..a fost unul plin de peripetzii…
totul a debutat cum nu se putea mai bine…
gratare, baie in raul langa care am campat, plimbari…relaxare…seara, voie buna in jurul focului …veselia plutea in jur… 😉

100_1693

100_3674

100_3678

100_3675

100_3693

100_3696

TOATE BUNE SHI FRUMOASE…IN JURUL OREI 2 NOAPTEA..NE PREGATEAM DE ”RETRAGERE” SPRE CORTURI..CAND S-AU AUZIT PRIMELE TUNETE…SHI AU INCEPUT FULGERELE SA LUMINEZE ORIZONTUL…
INTR’O JUMATATE DE ORA…SFANTUL ILIE, CU CALEASHCA PLINA DE TUNETE SHI FULGERE A FOST DEASUPRA NOASTRA..:(
NU VA SPUN…CARE E SENTIMENUL, CAND SE FACE LUMINA IN CORT( DA…EU AM RAMAS IN CORT..AM REFUZAT SA INTRU IN MASHINA HAHAHA..ADRENALINA)…SHI CE SIMTI CAND TRAZNESHTE LA CATEVA SUTE DE METRI DE TINE…CAND TUNETELE ITZI PATRUND SUB PIELE…
OOOOOOOOOO…N’A FOST PLOAIE CAT A FOST ZGOMOT…
PE LA 3..SE LINISHTISE TOTUL…AM ADORMIT CA PUII…
DIMINEATZA..LA 6,30…CAM ASHA ARATA TOTUL IN JUR:

100_3706

100_3712

100_3719

100_3715

DAR..TOTUL E BINE..CAND SE TERMINA CU UN ZAMBET… 😛

ASHTEPTAM, CU NERABDARE…WEEK-END’UL VITOR :))))

100_3725

6 thoughts on “La munte…cu cortul…

  1. Ma bucur mult ca v-ati simtit asa fain, superbe pozele, de barbatelul ala mic, ce sa mai zic…este un scump…
    E bine ca-ti place stilul, sa mergeti cu cortul la malul apei, eu nu sunt asa, de cand eram copil ai mei ma certau de cate ori vroiau sa mearga la munte, mie nu-mi placea deloc, dar deloc, le spuneam ca vreau sa merg la hotel, sa fiu servita, sa ma plimb, sa beau cafeaua in restaurat, ai mei se luau cu mainile de cap cand ma auzeau…hahaha…asa sunt si acum, in concediu vreau la hotel….hahaha…este frumos cui ii place sa stea in natura, imi place mult natura, dar vreau totusi la …..hotel…hahaha…mvai tu…hahaha

  2. Cand eram mai tanara mai mergeam si noi pe Raul Mare cum ii spune aici, mergeam dimi si ne intorceam seara, dar de-o vreme….ne-am mai bosorogit…hahaha….eu vreau la hotel…hahaha

  3. mai..acum..nu zic ca la hotel imi displace…la mare..numai asha am fost..ca e prea departe ca sa ne caram cu cortul..;))
    chiar shi la munte..o saptamana pe an…insa…week’end’urile…asha le ptrecem..hoinareli…avem munte suficient in imprejurimi..iar herculanele, e la o aruncatura de batz…
    shi la dunare, la plaja..ne mai destrabalam…

  4. Hahahaha! auzi la ea! de mica a fost duamna! 😳

    Hopa! avem mosafiri!
    Cafelele, fursecurile!
    Poftiti, curaj, indraznti. 😆

  5. asa era frate-miu.
    In vremurile grele, cand iti crapa maseaua dupa o ciozvarta, mergea in delegatii si in loc sa-si tzape acolo o halca de slana, ca aia macar era sigura, mergea la micul dejun la restaurant si comanda…ce credeti?…parizer panè!
    Muream! :(((

Lasă un răspuns

