FLORILE MELE

craciunitza..

asta e cea de anul trecut…shi-a revenit ..dupa ce ii cazusera toate frunzele…eu nu am incetat s’o ud….

100_3470

tot craciunita…sau..”nu ma deranja”…face parte din familia cactushilor, cred …

100_3464

arborele de cauciuc…

100_3472

nishte palmieri pitici…

100_3471

astea…nu shtiu cum se numesc 😆

100_3473

100_3474

mai am un un ficus…micutz..pe cel mare l-am ”maritat” :))))

shi catziva cactushi..pe care i-am plasat pe langa pc, tv…ca am citit, nu mai shtiu unde..ca ar capta undele electromagnetice

100_3469

trandafirii sunt primiti..dar ii ofer cu drag… la randul meu100_4282

100_4283

22 de gânduri despre „FLORILE MELE

Lasă un răspuns

