Lasa-mi, toamna, pomii verzi!

Suntem in plina toamna…la mijlocul lunii octombrie….
Am o stare de melancolie, pe care n-am avut-o la inceputul acestui anotimp. Nu shtiu daca principala cauza este vremea cumplita…venita asha, dintr-o data…sau daca e pe fondul oboselii..insa…ash fi vrut sa mai ramana putin la noi acea toamna blanda, calda…acea toamna care ne imbata sufletele cu bogatia shi coloritul ei…nu-mi place toamna asta zburlita, care-i siameza cu baba iarna…prea ne-a luat la scuturat, inainte de vreme… sau… ne-a cadorisit doamna toamna cu aceasta zi urata, pt a fi in concordantza cu starea de spirit de pe scena politica romaneasca??
A CAZUT GUVERNUL?? A CAZUT? shi??

eu imi pot regla temperatura astfel incat sa dorm lejer la noapte…dar cei ce vor veni sa preia fraiele tzarii..ce vor face??

”A cazut Guvernul Boc II, dupa ce a trecut motiunea de cenzura. Guvernul condus de Emil Boc a picat, marti, in urma votului acordat de parlamentari motiunii de cenzura „11 impotriva Romaniei”. Din cei 471 de parlamentari, 254 au votat pentru, 176 au votat impotriva, patru au fost anulate, iar 23 au absentat.” ( ZIARUL)

IAR EU..SPUN DOAR ATAT:

despre Boc=Poc..DUCA-SEEEEEEEEEEE!!!
DOAMNE AJUTA!!!

8 gânduri despre „Lasa-mi, toamna, pomii verzi!

  1. E morabil acest moment, fiind prima dată în perioada postrevoluţionară când o astfel de moţiune trece în Parlament.

  2. o fi..PoPoviciu..
    dar cu ”frigu”, cum ramane?cu iarna care se apropie??
    shtii cum vad eu tzarishoara asta a noastra?? ca shi personajul principal din ”fetitza cu chibriturile”…
    n-are cine s-o salveze… 😥

    cine vine in locul boc’ilor??
    shi..ce va face???

    nu mai am incredere 😦

  3. yoy yo,
    ba sa ai incredere.Nimic daca nu s-ar schimba in bine decat ca spirit si moralitate,da…moralitate si normalitate,ar fi destul,deocamdata.Copiii mei au plecat de langa mine din astfel de motive pe care le spun eu aici si doare,doare al’draqului de tare.Detest o viata traita vaitandu-te,ori romanii nostrii doar asta fac,se vaita si se complac in starea asta de victima,din pacate.
    Doamne ajuta sa fie precum speram.

  4. K Johannis, a acceptat propunerea de premier al României. Johannis a anunţat că PNL, PSD, UDMR şi minorităţile au decis să propună un guvern de tehnocraţi. Sper că nu va numi membri ai acestor partide in noul guvern.

  5. Lucian Croitoru, desemnat de preşedinte pentru postul de premier

    Preşedintele Traian Băsescu l-a desemnat joi pe Lucian Croitoru pentru funcţia de premier.

    Şeful statului a precizat, într-o declaraţie susţinută la Palatul Cotroceni, că decizia lui “corespunde unuia dintre dezideratele ca viitorul prim-ministru să nu fie membru al niciunui partid politic”, Traian Băsescu subliniind însă că acesta va trebui susţinut politic.

    “Opţiunea mea pentru Croitoru a fost generată de faptul că aveam nevoie de un premier competent în probleme macroeconomice la nivel naţional, dar şi global”, a spus Traian Băsescu, care a adăugat că a lucrat cu Lucian Croitoru în timpul guvernului Isărescu şi a rămas cu o impresie de profund profesionalism.

    Croitoru este economist şi are 52 de ani. Este logodit cu Lăcrămioara Isărescu, fiica guvernatorului BNR. Timp de patru ani a fost reprezentantul României la Fondul Monetar Internaţional, iar din 2007 este consilier al lui Mugur Isărescu.

Lasă un răspuns

