Top emisiuni tv preferate…

fotbal-la-televizor

E week’end, toamna ploioasa..s-a terminat de mult cu vacanta..ieshirile sunt din ce in ce mai rare..
Dupa ce ne terminam treburile, ce avem de facut?
Mai stam la o shueta cu familia sau prietenii( la un rummy, in cazul Elenei ;)))..mai citim o carte( eu recitesc Decameronul, in editie Adevarul).. navigam pe net…sau lancezim pur shi simplu in fata ”pleasmei” :mrgreen: ( ca sa ma exprim in termeni npm :)))

jup_la_tvr3

Urmaresc cu mare placere emisiunea lui Ciutacu, carcotashii, happy hour, nora pentru mama, schimb de mame, cireasa de pe tort, schimbare extrema, dansez pt tine din ce in ce mai rar( doar in reluare) pt ca se suprapune cu npm…shi-mi place in mod deosebit, ”domnu’ gadea”..
Ordinea e absolut aleatorie, nu le urmaresc permanent, doar cand am timp..
Nu urmaresc seriale, filme, foarte rar( mai mult descarcate de fi-miu de pe net) dar shi astea din an in Pashte…
Cam atat!

Voi, ce emisiuni tv urmariti???

caricatura2

6 gânduri despre „Top emisiuni tv preferate…

  1. Cam aceleasi preferinte Liuto, in plus domnu` Badea si ici colo cate un film pe HBO. 🙄
    Astept sa inceapa Big Brother pe Pro 7, (la nemti) imi place de mor! nu te du cu gandul la abureala aia de la Prima; nu incape comparatie.
    Era sa uit…,,Supravietuitorii” pe AXN. Pacat ca nu dau decat unele serii. :(((

  2. Vai fato….da tu Lia…cgiar nu ma ashtetpam sa fiu shi eu intr-un articol de-al tau….merci scumpa……ieri am fost la obishnuitul rummy shi mi-au luat banii….da nu plang…m-am distrat….am baut o bericioaica….a trecut una din seri in mod placut.Seara de sambata se anuntza mai plicticoasa…stam acasa singurei …cici cu ale lui nenumarate programe de fotbal….eu cu voi la o shueta….iar la tv.mai tarziu….cand mai caut un filmuletz.Shi pentru ca ai amintit de lectura…shi eu recitesc Satra lui Zaharia Stancu….

  3. heheh..draga mea..pai daca erai in cauza, cum sa nu te dau exemplu? 😉
    cu ceva ani in urma, aveam shi noi intalniri de acest gen, cu prietenii… jucam de la table, shah, remi..pana la sheptica shi popa prostu’ pe porunci..aveam shi o agenda in care tineam evidenta …hahaha ce amuzant era..tioam shi cate 2 pachete de tigari pe seara..dar nu era bai…
    mi-e dor de acele intalniri,poate o sa le reluam..

  4. Vin si eu cu Wrestling.Trebuie sa privesc,sa comentez si eventual sa sar in sus de bucurie cand John Morrison,il face zob pe adversar.Si asta doar in postiura de companion al nepotului meu.

  5. Ptr sufletul meu,fara compania lui John,urmaresc evident NePeMe.
    Oamenii timpului nostru,cu inegalabila doamna Delia Budeanu.
    360de grade,sambata pe B1tv,realizatoare Alina Badic.

    inelul cu diamant,pe Euforia Tv.
    cireasa de pe tort,pe prima tv.Imi place sa-i spionez daca se spala pe maini si isi prind parul,mai mult decat em in sine.M-a coplesit Adrian Daminescusi in ac rol.
    Dansez ptr tine,pe protv.Actualmente,se situiaza pe primul loc in topul preferintelor mele ptr ca ma amageste….si mai fac si eu cate un vals,asa de aducere aminte….Fosta-i lele….

Lasă un răspuns

