La multi ani, Romania!

La multi ani, romani!



Zvelta ca o fata mare..desi are ciorapii rupti in calcaie; infruntand agresivitatea gugumanilor cu demnitate, dreapta ca o statuie, ignorand greutatea ce-i apasa pe umeri, vesela si dezinvolta, in ciuda tristetii ce planeaza asupra ei…

Rosie in obraji ca un prunc, desi nu mai poti spune ca e la varsta copilariei..
Asta e tarisoara mea… tara in care m-am nascut, al carei pamant ma tine legata…care mi-e draga ca ochii din cap..
Sus capul, Romanie, pamantul stramosesc a trecut prin momente mult mai grele ca cele de acum..am fost napastuiti de soarta..dar ne-am purtat crucea cu demnitate…
La multi ani, Romania mea iubita!
La multi ani, frati romani!


Hai să dăm mâna cu mâna
Cei cu inima româna,
Sa-nvârtim hora frăţiei
Pe pământul României!
–––––––
Unde-i unul nu-i putere
La nevoi şi la durere
Unde-s doi puterea creste
Si duşmanul nu sporeşte!

14 gânduri despre „La multi ani, Romania!

  1. La multi ani,romani de pretutindeni!
    La multi ani,Lia si prietenii!
    La multi ani ,Romania!

    Romania te iubim/si de hoarde te izbavim/
    Tu sa fii floarea cea rara/nu te facem de ocara!

  2. La Multi Ani si tie, Elisa draga!
    La Multi Ani cau sanatate,
    sa ne dea Domnul tot ce dorim… 😆

Lasă un răspuns

