Emisiunea de dimineata: 12.11.2010

12 Ian

Emisiunea de dimineata: 12.11.2010

Multumiri, andreeadinbuftea, youtube!

5 Răspunsuri to “Emisiunea de dimineata: 12.11.2010”

  1. ghidus_d 12 Ianuarie 2010 la 16:54 #

    dati-i drumu lu asta sa plece aksa ko ia razna si nu-i constient d nimic. e tacanit saracu

  2. helen 12 Ianuarie 2010 la 16:57 #

    Ba sa stea acolo daca-i saminta de scandal…pai noi ce sa mai facem aici….ce sa mai caterincim….de cine sa ne mai luam????

  3. ghidus_d 12 Ianuarie 2010 la 17:09 #

    e vorba de bogdan, cred k v-ati dat seama.

  4. ghidus_d 12 Ianuarie 2010 la 17:14 #

    serios k asta nu e constient de nimic park ar avea 16 ani si a dat si el de una kre……. si gata i s-a pus pata dar nu e normal, de fapt mi-am dat seama ink de la inceput cand a facut criza aia de-mi era jena si am schimbat programu. Sarak mama-sa cred k i se trage moartea dak mai sta se imbolnaveste si-i ticneste nora pt mama. Nu-i mai trebuie nici premiu nici nimic, sincer n-as vrea sa fiu in pielea ei k am si eu 2 baieti dar….. nu stiu c as face

  5. Cristinica 8 Februarie 2010 la 12:12 #

    Doar ce am aflat ca Lacramioara de la NPM 1 se casatoreste duminica!!!

Lasă un răspuns

