Emisiunea de la ora 2 noaptea 15.01

12 Ian

Emisiunea de la ora 2 noaptea 15.01

Multumiri, Hrisanti03!

7 Răspunsuri to “Emisiunea de la ora 2 noaptea 15.01”

  1. simona 16 Ianuarie 2010 la 09:32 #

    ma bucur ca au esit bogdan si elena doi nesimtiti bogdan bagat sub fustele elenei nu a mai reusit decit sa se comporte ca un om normal bezgustator

  2. lucia 16 Ianuarie 2010 la 14:01 #

    ma bucur ca nu il mai vad zilnic pe mitocanul de Bogdan si pe infatuata de Elena.Imi pare rau de d.na Maria insa.Cand au putut iesii fara probleme nu au vrut ca de….plangea Elena.Nu mi-a fost dat pana acum sa vad un astfel de specimen ca B.

  3. carmen bacanu 16 Ianuarie 2010 la 14:56 #

    ma bucur k ia descalificat pe bogdan si elena.imi pare rau de doamna maria. imi place mult de cuplu diana@vali si d.na valeria .si as vrea k ei sa cistige concursul. succes

  4. andrei A. 17 Ianuarie 2010 la 13:19 #

    ma bucur pe de o parte ca au iesit dar imi pare rau de d-na Maria.
    astept emisiunea de luni sa vedem ce au de zis.

  5. nik 17 Ianuarie 2010 la 18:13 #

    ziceti.mi si mie unde pot vedea imagini necenzurate cu bogdan si elena.pls

  6. cristi 19 Ianuarie 2010 la 16:32 #

    salutare
    baiiii
    dar ce panarama de concurs
    se vede ca traim in romania,se vede cu nerusinare cum staful face jocul unora ,cata nesimtire si pe prezentatoare (spunea ca nu prea doarme seara ,pai cred si eu ca invata sa fie la inaltimea concutentilor,ca la atatea intrebari de baraj la care este supusa o cred) sa mai invete si ia sa raspunda acuzelor bine asta dk invata…..nu stiu de ce sa blocat cand a inceput ELENA sa o intrebe de anumite materiale…in fine.daca ar fi sa descalifice pe cineva,cu siguranta nu pe ELENA si BOGDAN, dar cum va sp nu cei buni aduc audienta si cei prosti asta este romania…….se pare ca au invatat si turci de la canal d (au avut de la cine) asta este

  7. helen 19 Ianuarie 2010 la 16:54 #

    nik, pe ianuarie 17th, 2010 la 18:13 cică:

    ziceti.mi si mie unde pot vedea imagini necenzurate cu bogdan si elena.pls

    Eu cred ca imagini necenzurate nu sunt…atit au avut atit au dat…alta a fost problema cu B+E….incepusera sa spuna lucrurilor pe nume in direct…si sa se i-a de staf…de fofo…de felul cum ne manipuleaza din imagini si insistente pe un anume subiect si ignorarea altora….asta nu le-a convenit kknalistilor la cei doi!

Lasă un răspuns

