Seara eliminarilor: 23. 04. 2010

24 Apr

15 Răspunsuri to “Seara eliminarilor: 23. 04. 2010”

  1. lavi04 27 Aprilie 2010 la 15:29 #

    Felicitari prezentatoarei ptr emisiune!
    Nu imi place cum se comporta fetele cu Cristina dar as vrea sa se gandeasca ,ca asa a facut si ea cu Diana!

  2. lili 29 Aprilie 2010 la 14:56 #

    ce aveti fata cu veronica

  3. Rodica 30 Aprilie 2010 la 13:06 #

    La inceput mi–a placut Veronica, mi-am dorit mult sa faca un cuplu cu Vlad. Nu s-a intamplat, nu am aflat motivul, dar felul cum s- a despartit de d-na Lacramiara, este incalificabil. a fost atata prietenie intre ele si acum….? Parerea mea este ca Veronica a fost cea falsa si a jucat murdar. Erau un trio frumos, pacat. Ea nu mai reprezinta nimic, din contra imprastie numai ura si scandal in jurul ei. Nu am mai votat-o, pacat de inteligenta ei.

  4. nico 30 Aprilie 2010 la 14:25 #

    FATA ASTA SIGUR E NEBUNA NEBUNA DUPA P……..

  5. diana 23 Iunie 2010 la 12:20 #

    vai VERO ca te-ai dus si u pe apa Sambetei pt proasta de ALEXANDRA .CAND trebuia d-na LACRAMIOARA sa aleaga dintre AEXANDRA SI VERONICA , scorpia a alessa plece Vero.Nu trebuia sa plece VERO ca ea a fost de la inceputul competitiei. Acum hop top a venit si ALEXANDRA.IMI PARE RAU PT VERO…..

Lasă un răspuns

