Sugestii

8 Iul

Aici puteti veni cu sugestii, idei in ceea ce priveste administrarea blogului.

sugestii Pictures, Images and Photos

80 Răspunsuri to “Sugestii”

  1. hapilica29 2 Ianuarie 2011 la 13:33 #

    muah ,muah si de la mine ptr voi toate😉

  2. Alexandra 3 Ianuarie 2011 la 23:38 #

    muah-muah-muahhhhhhhhhhhhh……….de la mine pentru voi………mai asteptam pareri……….

    CRI……..din pacate eu nu prea urmaresc nora mumasii……..nu apuc……..iar comentariile pe blog……….mi-s peste mana ……era mai usor inainte……..(abia acum am venit de la birou si e numai prima zi din anul 2011….)………

    Sandy……..asa m-ai perceput? Imi pare rau………..credeam ca ma cunosti……… Cum esti? mai e copchilu` la tine?

    Fetelor, ma bag la dush……sunt franta………am avut o zi grea….

    M-am mai gandit…..serios acum……..cred ca ideea mea nu-i prea inspirata atata timp cat voi oricum va intalniti la NPM……..

    Va pupicesc de nu va vedeti………noapte buna!

  3. Alexandra 3 Ianuarie 2011 la 23:39 #

    erata: muma-sii

  4. sanda 4 Ianuarie 2011 la 16:01 #

    Multumesc, sunt de la f bine in sus, Alexandra…anul acesta ne bucuram de trei saptamani impreuna.
    Pies. Te cunosc, taifunico aricita, tuca-te-as!…altfel nu mi-as permite. 😉
    Te imbratisez cu mult drag…pusilici nenumaraaaaaaaaati! 😀

  5. george 4 Ianuarie 2011 la 18:47 #

    hello!!!!
    cin` se ariceste sa i taiem nasul!!!!!😛
    buna… propunerea. dar asa rarutz????
    eu zic lunea dupa ora 21…. 22 ????
    ori alta zi din saptamana????
    eu zic ca ideea Alexandrei e buna. eventual imbunatatita…😀
    si de ce 5 minute???
    nu de alta,dar… eu nu stiu a ma ixprima tiligrafic…😛
    eu va pupicesc de va innebunesc si va astept la cotitura la o tzuica fiarta… cu peper. muuult, sa ia guritzele foc.si sa le sting io!!!!!😆

  6. Alexandra 4 Ianuarie 2011 la 19:24 #

    ooooooooo, Excelenta……….Jorjjjjj te pupacesc de nu te vezi…….de cand nu ne-am mai vazut!? a trecut un an…….hahhahahhahhaaaaa……La multi ani, iubirea mea! Multzam ….. vine suuuuuper bine o tzuica fiarta …….da`… pot sa beau „doza dubla”? ca am nevoie de o stroanga……sunt franta….dar nu infranta (sper)…….hahhahahhhaaaaaaaaaaa….pupupupuppupup

  7. Alexandra 4 Ianuarie 2011 la 19:25 #

    Sandy….hmmmmmmmmmm….te „invidiez”…..cred ca esti super fericita…………..puiul e numai unul………bucurati-va de saptamanile astea……..ca timpul zboara………..si vin altele……..te pupacesc de te zapacesc…………pupupupupup

  8. sanda 4 Ianuarie 2011 la 19:28 #

    Ia te uita, George, cum ne inghesuim la „stins”! hihihihi!

    Pusilica, Alexa!…stii cum e cu doza dubla? Ca in bancul cu doua sticle de vin in loc de una. 😉
    Sa nu-mi ceri sa-l scriu, ca nu se poate „da pe post”.

  9. sanda 4 Ianuarie 2011 la 19:31 #

    Multumesc, iubita! Asta facem, ne bucuram de fiecare clipa…intrasem sa-i scriu cumnatei mele un email de ziua ei si bineinteles ca nu ma rabd sa mai bag un ochete pe-aici. 😉
    Te pup si eu! Muaaaaaaaahhh! 😀

  10. george 4 Ianuarie 2011 la 19:39 #

    hahahahahahahahahha!!!
    macar ne am intalnit trei pe aici…😀
    pup, Alex!!!!
    potzi sa bei cat vrei, dar eu nu promit ca sting arsurile la mai mult de o portzie… au mai trecut anii si peste mine… ce credetzi???😉😛

Lasă un răspuns

