Dansez pentru tine: Doinita Oancea & Claudiu Petrisor Apostu

11 Oct

Doinita Oancea, actrita care joaca rolul Minodorei in serialul „Mostenirea”, de la Pro Tv, ii este alaturi partenerului sau Claudiu Petrisor Apostu (21 de ani, Brasov) care doreste sa-si ajute familia numeroasa pe care o are.

Tatal lui Claudiu provine dintr-o familie numeroasa, cu 13 frati, dintr-un sat din judetul Iasi, el fiind cel mai mare dintre frati. Pentru ca intodeauna si-a dorit mai mult de la viata, a plecat sa munceasca departe de familie, tocmai in Busteni.

Insa visul lui a fost sa-si aduca fratii aproape de el, sa fie impreuna. S-a zbatut sa le gaseasca locuri de munca si un acoperis deasupra capului.

Chiar daca acum unii s-au mai raspandit prin lume, tatal lui Claudiu le-a insuflat mereu spiritul de luptatori. Visul tatalui este ca fratii sai sa aiba o viata mai buna. Claudiu isi doreste ca prin dans sa duca pana la capat acest vis al tatalui cat si visurile lui, sa-i demonstreze ca si el este un invingator.

Coregraful perechii: Bursucul

protv.ro

Click aici pentru a vizualiza celelalte perechi concurente

Dansez pentru tine sezonul 11

Click pe imagine pentru vizualizare concurenti

20 Răspunsuri to “Dansez pentru tine: Doinita Oancea & Claudiu Petrisor Apostu”

  1. Mirela3 27 Octombrie 2010 la 19:47 #

    ,,,,,EL FACE DIFERENTA SI CLASAMENTUL AFERENT INTRE CONCURENTI😉 , ALTFEL AM AVEA CATE 2 , 3 PE LOC SI AR FI HAOS ,,,,,,MAI MULTA INCREDERE IN CORECTITUDINEA LUI DE JURAT NU AR STRICA😉😀 ,,,,, A ANTRENAT MULTI ELEVI , E NORMAL SA CEARA PERFECTIUNE ,,,,,,ACUM FIECARE DA CAT POATE IN FUNCTIE SI DE TALENT ,,,,,,,
    Aaaaa😉 si inca cevaaaaa😛 , daca ar da pe merit din 2 si 3 nu ar trebui sa-i scoata😛😛😛 ,,,,,,,
    He he he, ia spune-mi acum cine-i infumurata ?!!!😀😀😀

  2. CRI 27 Octombrie 2010 la 20:55 #

    „Iulia…ai legatura !!!!” 😆 😆

    –––
    Iulia Vantur va prezenta noul sezon al emisiunii „Dansez pentru tine”, alaturi de Stefan Banica Junior. Anul acesta va exista un dans special care ii va solicita foarte mult pe toti concurentii si anume dansul la bara, despre care iubita lui Marius Moga crede ca este foarte greu.
    „Dansul la bara va fi una dintre provocarile acestui sezon pentru concurenti, dar si pentru coregrafi si juriu. Eu sper ca vom demonstra inca o data ca dansul inseamna arta, exprimata in cele mai variate modalitati.
    E un dans greu, ce necesita o buna pregatire fizica si creativitate

  3. helen 27 Octombrie 2010 la 23:28 #

    Mirela este dreptul meu sa am o parere….daca-l consider infumurat…in consider…asta-i viata nu toti pot avea aceleasi pareri…ca ar fi monotonie.Acuma n-o sa ma cert eu cu tine pentru Mihai Petre.
    peseu:n-am inteles ultima fraza…ceva cu cine-i infumurata???? Eu una nu!😦

  4. Mirela3 27 Octombrie 2010 la 23:36 #

    DE MINE REA VORBA IN ULTIMA ,,,,F(R)AZA😀😀😀
    POTI AVEA CE PARERE DORESTI , DE ORICINE DORESTI.
    EU DOAR M-AM FOLOSIT DE PRILEJ SA-MI LAUD😉 ”infumuratul” ,,,,,MI-AM ATINS SCOPUL !😛😀😀
    NOAPTE BUNA TUTUROR !😀

  5. helen 28 Octombrie 2010 la 00:51 #

    Noapte buna si tie Mirela….nu stiu cum se face ca-ti cam atingi toate scopurile….daca numai asta ti-ai dorit sa-l lauzi pe Mihai Petre.Bine ca nu te-ai gindit sa-mi schimbi mie parerea….ca chiar nu era cazul🙂🙂🙂
    Si nu mai tipa la mine cind postezi!Ma zgiriie rau la ureche!

  6. Mirela3 28 Octombrie 2010 la 02:34 #

    =)) Tocmai ”CA CHIAR” parerea ta nu ma intereseaza, blanda Helen …..
    Stiam ca TIPETELE mele iti vor ZGARIA rau urechile …..mi-ai atras atentia de cateva ori sa nu mai scriu cu majuscule pentru ca nu poti citi😛😛😛 ………
    EU AM SA-TI ATRAG ATENTIA SA-L SCRII PE I^ DIN A ”ZGIRIA” ….regula e obligatorie de vreo 15 ani , ne-am intors pe vremea bunicilor😉 si in privinta asta !!!

    SOMN USOR SI VISE PLACUTE TUTUROR !!!😀😀😀

  7. helen 28 Octombrie 2010 la 06:24 #

    erata:”zgarii”🙂🙂🙂
    Pe mine parerea ta si a multora de pe aici ma intereseaza…. asa mai invata omul…

  8. Mirela3 28 Octombrie 2010 la 10:57 #

    =))😛😀 okkkkkkkkkkkkk😉 tineti-o aproape😛😀
    Plec sa-ti beau cafeluta de un rand juma’😉 de la discutii ……. pentru ca EU m-am culcat cand TU te-ai sculat😀 !!!
    ….cam asta eeee , imi fack de capppp si de placeri😉 (fi-mi-ar… cum ar spune Mariuta … he he he😀 )

  9. helen 30 Octombrie 2010 la 06:30 #

    Nu v-ati straduit suficient copii,la revedere,pa,pa….

  10. dansez pentru tine 14 Mai 2011 la 10:09 #

    Articole foarte bune,am citit toate articolele.

Lasă un răspuns

