Dansez pentru tine

11 Oct

Un nou sezon DANSEZ PENTRU TINE

CLICK pe imagini pentru a afla informatii despre fiecare pereche concurenta.
protv.ro

Adela Popescu & Lica Alexandru

Adela Popescu & Lica Alexandru

Paula Seling & Tudor Moldoveanu

Paula Seling & Tudor Moldoveanu

Nicola & Stefan Giurea

Nicola & Stefan Giurea

Doinita Oancea & Claudiu Petrisor Apostu

Doinita Oancea & Claudiu Petrisor Apostu

Razvan Fodor & Lena Radulescu

Razvan Fodor & Lena Radulescu

 Bogdan Vladau & Ana Maria Iordan

Bogdan Vladau & Ana Maria Iordan

Jorge & Liliana Mitu

Jorge & Liliana Mitu

 Octavian Strunila & Ella Dumitru

Octavian Strunila & Ella Dumitru


Primii condamnati la duelul de vineri, 22 oct 2010, sunt Bogdan Vladau cu Ana Maria Iordan si Jorge cu Liliana Mitu.

10 Răspunsuri to “Dansez pentru tine”

  1. cLaRa 11 Octombrie 2010 la 22:23 #

    Imi place aceasta emisiune .
    Uraaaaaa am dezvergi…….pagina
    Va astept cu drag

  2. cLaRa 16 Octombrie 2010 la 19:57 #

    A fost o emisiune de nota 20
    Cuplul preferat Octavian Strunila +Ella Dumitru

  3. viorica 16 Octombrie 2010 la 23:53 #

    Buna seara!
    Si eu am urmarit emisiunea in doua reprize….vineri am vizionat prima parte, iar astazi la reluare , partea 2-a cu dansul in ploaie….impresia mea este mai mult decat favorabila….parca in nici o editie n-au fost concurenti asa de buni ca la aceasta si au niste cazuri teribil de grele cum nici un scenarist n-ar fi in stare sa le inventeze….mie mi-au placut absolut toti concurentii , deocamdata….va astept sa comentam !

  4. helen 17 Octombrie 2010 la 10:23 #

    Ziua buna,am urmarit pe sarite prima emisiune,mi-au placut cu totii deocamdata! Spectaculos dansul in ploaie.Suspect de mari notele inca de la debutul editiei…alta data nu pupau ei zece inca de la prima!
    Despre cazuri nu mai discut…sigur au tot felul de „adaugiri” regizorale,pentru stoarcere de lacrimi si voturi,dar mai toti producatorii sunt convinsi ca putem fi tare usor de manipulat(si chiar nu se inseala).

  5. leustean marius 25 Octombrie 2010 la 23:49 #

    sunteti superbi doamnea ajuta iainte bogdan si ana maria echipa mea preferata.

  6. stoica stefania 20 Noiembrie 2010 la 16:12 #

    imi pare rau de ana maria iordan k a fost eliminata.eu am vazuto la preselectie

  7. ELLA 1 Decembrie 2010 la 18:36 #

    echipa mea preferata este formata din ELLA DUMITRU+OCTAVIAN STRUNILA SPER SA CASTIGE

  8. Mirela3 1 Decembrie 2010 la 19:31 #

    LA MULTI ANI PROtv !😀😀😀
    LA MULTI ANI emisiunii DANSEZ PENTRU TINE !😀😀😀
    [deh sagetatorii astia ,,,,, ]

    Stefane stai linistit , arati la fel de bine ca-n prima zi de DANSEZ , poate chiar mai bine😉 ,,,,,,

    LA MULTI ANI ROMANIA !😀😀😀

  9. dansez pentru tine 14 Mai 2011 la 10:01 #

    Articole foarte bune,am citit toate articolele.

  10. Natalia 20 Mai 2012 la 13:08 #

    super emisiune pacat ca in primavara asta nu s-a dat abia la toamna pentru ca a inceput „romanii au talent ” editia 2 si s-a si terminat ! tot timpul cu cei cu care am tinut aceia au castigat si sper sa o tin tot asa

Lasă un răspuns

