Dieta Rina’s sau regimul disociat de 90 de zile

Regimul Rina, cunoscut si sub denumirea de “dieta disociata de 90 de zile”, este unul dintre cele mai cunoscute si la indemana regimuri de slabit.

E lesne de inteles cat dureaza dieta de 90 de zile, dar ceea ce este important este ca rezultatele ei sunt de durata, asa cum au constatat numeroase persoane care au tinut-o, mai ales daca respecti o a doua recomandare: aceea de a avea in continuare micul dejun compus exclusiv din fructe in urmatoarele 90 de zile.

Cateva dintre motivele pentru care regimul de slabit Rina este foarte de popular :

permite pierderea a multe kilograme intr-un interval relativ scurt. Poate ca la prima vedere 90 de zile nu inseamna foarte putin timp, dar gandeste-te unde erai acum 3 luni si cat de bine ar fi fost sa fi inceput atunci Rina. Ei bine, gandeste-te mai degraba cat de bine vei arata peste 3 luni cu 18-20 kilograme mai putin,
este un regim care s-a dovedit a fi eficient pentru extrem de multe persoane. Pentru ca in cele 4 zile treci prin toate grupele alimentare si nu iti este foarte pofta de un aliment sau altul (stii ca iti va fi permis in scurt timp), sau datorita pierderii rapide in greutate, sau a cantitatilor destul de mari de alimente permise… cert este ca dieta s-a dovedit un succes pentru multe persoane si poti fi si tu una dintre acestea,
pierderea kilogramelor se realizeaza fara infometare, pentru ca sunt permise cantitati destul de mari de alimente, in masura in care respecti categoria de alimente pe care trebuie sa o mananci in fiecare zi,
regimul este in asa fel alcatuit incat permite si participarea familiei. In timp ce nu poti sa ii pui pe toti la regim de slabit, vei putea gati, cel putin in primele 3 zile, pentru toata lumea,
permite si dulciurile, dar intr-o anumita zi si cantitate, asa ca cei care le duc dorul pe parcursul unui regim de slabit vor fi multumiti

Ce sa faci inainte de a incepe dieta Rina?

Iata cateva lucruri premergatoare regimului care te vor ajuta sa il duci la bun sfarsit:

arunca in prealabil orice alimente care nu sunt conforme si cumpara doar alimentele prevazute de regim,
fa-ti un plan zilnic si fa cumparaturi in consecinta,
incearca sa gatesti aceleasi lucruri si pentru ceilalti membri ai familiei, daca tu esti persoana responsabila de gatit,
cumpara-ti un cantar de buna calitate – e important! Si, tot foarte important, cantareste-te la fiecare 4 zile – adica la finele unui ciclu complet – si nu in fiecare zi. Abia atunci vei avea o imagine clara a rezultatelor obtinute pana in acel moment

Ce putem manca in cadrul regimului de 90 de zile

Micul dejun: pe parcursul celor 90 de zile vom manca fructe dimineata. Practic, orice fructe avem la indemana, intr-o cantitate de aproximativ 200-250 de grame. Se poate manca inclusiv o banana mai mare sau doua mai micute (fara a o asocia cu alte fructe).10888441_898013723563670_5680580166048234227_n

capture11

lista-rina

Anunțuri

2 gânduri despre „Dieta Rina’s sau regimul disociat de 90 de zile


  1. De ce postul e o idee bună (deşi nu eşti un creştin cu năbădăi)

    Sunt obiceiuri de origine religioasă care sunt demne de luat în considerare de oricine, pentru că vin cu o sumedenie de beneficii.
    După cum v-aţi prins, citind titlul, un astfel de obicei este postul.

    Postul e prezent în majoritatea marilor religii ale omenirii: creştinism, islamism, iudaism, buddhism, etc. Fie că e vorba de câte o zi, mai multe, o lună sau 40 de zile, credinciosul îşi asumă să renunţe la anumite grupe de alimente şi la viciile bine cunoscute: sex, băutură, droguri, înjurat.
    De obicei, nu e atât de lung încât să fie imposibil de ţinut şi să-ţi afecteze sănătatea; în schimb, beneficiile pe care ţi le oferă sunt extraordinare. Cu condiţia să nu trişezi. Dacă trişezi, te păcăleşti pe tine.

    1. Te face să fii conştient la ceea ce mănânci.

    Postul ortodox, de exemplu, îţi interzice carnea, produsele lactate şi ouăle.

    Dacă omul de odinioară mânca urzici şi ştevie din grădină şi făcea o veritabilă cură de vitamine şi fier în postul paştelui, de exemplu, pentru omul modern, aceste limitări sunt chiar mai utile. Condiţionările îţi retează din start opţiunile simple şi nesănătoase: şaorma, fast foodul, sandvişul şi patiseria de la colţ, pizza şi mititeii. Adică tot ce te face gras şi bolnav.
    În perioadele de post, faci ce am făcut eu în primele săptămâni de după ce am devenit vegetariană: reînveţi să mănânci. Te împrieteneşti cu legumele, cu leguminoasele, cu nucile, cu fructele. Devii conştient de fiecare îmbucătură pe care o introduci în organism. Descoperi gusturi noi, naturale, şi începi să savurezi mâncarea, nu doar s-o balotezi rapid.

    2. Îţi exersezi voinţa şi disciplina.

    E o perioadă de renunţări bine definite. Fie că o faci din motivele creştine, şi anume, să sărbătoreşti sacrificiul de sine al domnului nostru Iisus, fie că o faci din motive păgâne, şi anume, să te reenergizezi şi să îţi ţii alimentaţia sub control, efectul e cam acelaşi: înveţi să spui un “nu” sănătos şi ferm propriilor pofte. Un om care are autodisciplină e un om pe care nu-l poate învinge nimeni şi nimic. Un om care ştie să-şi spună lui însuşi “stop” e un om care poate obţine orice de la sine şi de la alţii.

    3. O înţelegi mai bine pe aia cu “Mâncăm să trăim, nu trăim să mâncăm”

    Mănânci mai puţin şi mai frugal decât normal. După câteva zile în care ai senzaţia că mori de foame, organismul ţi se adaptează, şi descoperi că nu-ţi mai trebuie basculante de mâncare, să ajungi la saţietate. Şi, cumva, moderaţia asta îţi dă o stare de armonie şi de fericire.
    Vorbesc strict din experienţă personală: în perioadele în care mănânc mai puţin am mai multă energie, mai mult chef de viaţă, şi senzaţia că sunt stăpâna propriului meu corp, pe care îl pot dirija cum vreau eu.

    4. Pierzi kilograme

    Cu o condiţie: să nu înlocuieşti carnea, lactatele şi ouăle cu o mie şi una de versiuni de făină şi zahăr. Că te faci cât casa poporului. Dar dacă te documentezi pe net în privinţa alimentaţiei vegetariene echilibrate, primeşti o serie de sugestii despre proteine vegetale, carbohidraţi cu asimilare lentă, lipide vegetale şi moduri în care le poţi combina să te hrăneşti echilibrat în timpul postului. Iar avantajul acestei munci de documentare este că o să ieşi din post cu câteva kilograme în minus faţă de cum ai intrat, pentru că versiunile vegane ale mâncărurilor sunt foarte prietenoase cu silueta.

    5. Te desprinzi de consumerism

    Mă refer la sistemul de valori de la care nu trebuie să faci rabat, pentru a-ţi menţine echilibrul interior. La oamenii pe care-i iubeşti şi care te iubesc. La adevăruri simple care te definesc. Nuanţe care ţi se cristalizează mult mai limpede pe un stomac care nu e ghiftuit până la refuz.

    6. Te desprinzi de păcate

    Şi nu mă refer neapărat la căinţa creştinească clasică. Ci, pur şi simplu, la modul în care îţi faci singur rău cu o alimentaţie incorectă şi incapacitatea de a te controla.
    E foarte uşor să îţi refaci o viaţă mai bună şi mai sănătoasă în momentul când o condiţionare exterioară, cum e postul, de exemplu, te obligă să iei distanţă faţă de stilul tău de viaţă obişnuit.
    Rutina e moartea spiritului.

    Fie că suntem practicanţi ai vreunei religii sau simpli păgâni, toţi vrem să fim în cea mai bună formă fizică şi spirituală. Postul înseamnă autocontrol şi direcţie.
    Iar de asta avem cu toţii nevoie.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s